درباره موسس

دكتر محمدولی طاهری بنكدار دارای دكترای مدیریت از دانشگاه تهران، مدرس دانشگاه و مدیر مسئول و مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری چند منظوره سفیران همایش گیتی گستراز دو دهه قبل فعالیت خود را با موسسه تك منظوره سفیر همایش شرق آغاز نمود.

او در كارنامه خود بیش از صدها فعالیت فرهنگی، هنری و مذهبی از جمله رویداد مهم و بین المللی مشهد پایتخت فرهنگی و معنوی جهان اسلام (2017) و نمایشگاه بین المللی  كتاب در سال های متمادی و چندین دوره جشنواره فیلم فجر و نمایشگاه قرآن و پاسداشت و بزرگداشت مفاخر خراسان رضوی و مراسم تفریحی و هنری را گنجانده است.

 

وی از اعضای هیئت مدیره كالج زبان ماهان (بزرگترین كالج زبان كشور) می باشد و نیز نماینده انحصاری مركز همایش های بین المللی رایزن تهران در شرق كشور بوده و نیز نماینده انحصاری خانه تحول دكتر شاهین فرهنگ(روانشناس فرهیخته) در خراسان بزرگ می باشد.

ایشان در ساخت برنامه تلویزیونی 80 قسمتی مشتی باش كه از شبكه های كشور پخش می شد به عنوان مسئول هماهنگی و ارتباطات حضور داشته اند. 

دكتر طاهری بنكدار تقدیر نامه هایی از استاندار خراسان رضوی جناب آقای دكتر صلاحی، قائم مقام وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندار شهرستان بینالود، ریاست دانشگاه آزاد، فرماندهی محترم نیروی انتظامی، شورای عالی فرهنگ عمومی كشور و .... را در كارنامه خود دارد