سیرك بین المللی كاردینالی ایران و پرتغال

محل برگزاری : شهرستان طرقبه شاندیز(بینالود)
تاریخ برگزاری : 1394/7/1

در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری  در سال 1394 با هماهنگی مدیر موسسه سفیر همایش شرق و مدیر ایرانی سیرك بین المللی كاردینالی با هدف حضور در سایر عرصه های فرهنگ و هنر سیركی چند ملیتی بنام كاردینالی در حوزه شهرستان بینالود(طرقبه شاندیز) آغاز بكار نمود.

این سیرك گروهی 17 نفره شامل هنرمندانی از كشورهای پرتغال، هلند وكنیا و ایران را درخود جای داده بود.

lX78NVOPvC

با برپایی این سیرك كه برای اولین بار در استان و شهرستان برنامه ریزی شده بود، گامی موثر جهت پر كردن اوقات فراغت عموم مردم و مخصوصا خانواده های محترم و زائرین و مجاورین با هدف ترویج شادی و تفریحات سالم و مفرح در خانواده ایرانی به ویژه جوانان برداشته شد.

kr0JLLfZSt

این سیرك فعالیت خود را عملا از پایان شهریور 1394 آغاز نمود و تا پایان 26 اسفند 1394 در ابتدای جاده شاندیز مقابل موج های خروشان ادامه داد.

این سیرك در مدت فعالیت خود در شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی سیانس ویژه و فوق العاده ای را جهت استفاده كاركنان و خانواده های محترم نیروی انتظامی اختصاص داد.

aMmRAWjwif

همچنین در این مدت جهت دانش آموزان و دانشجویان و كاركنان ادارات دولتی و سازمان ها و نهادها نیز سیانس های ویژه همراه با تخفیفات 40 درصدی در نظر گرفته شد.

نكته قابل توجه این سیرك را می توان حضور  معلولین عزیز و گرامی و افراد كم بضاعت و مراكز توانبخشی گوناگون و خیریه ها و حتی مسئولین و دست اندركاران شهر مشهد و استان  و نیز سایر استانها و زوار حضرت رضا(ع) و حتی برخی مهمانان خارجی از سایر كشورها را نیز بصورت كاملا رایگان ذكر نمود.

KggjVAIQTL

یاد آوری میشود در این مدت كه قریب به شش ماه به طول انجامید حدود 230 بار برنامه اكران گشت و بالغ بر نود و پنج هزار و ششصد و هفتاد  نفر از اقشار مختلف جامعه و خانواده های محترمشان از برنامه های مفرح و جالب این مجموعه استفاده برده و سبب مسرت و شادمانی این عزیزان گشت.

1yYINmjY8v